Jak kupować

Zakupy w naszym sklepie internetowym są proste i bezpieczne.

Nawet jeśli nigdy wcześniej nie składałeś zamówienia na stronach internetowych, ta instrukcja w kilka kroków zaprowadzi Cię do celu.

Jeśli nie możesz znaleźć jakiejś informacji lub masz jakieś pytanie skontaktuj się z nami:
 

tasma@jfk-partner.pl

kom. 731 337 300


Nasi handlowcy fachowo doradzą oraz wyjaśnią wszystkie Twoje wątpliwości.

 

1. Jak znaleźć szukany produkt?


Wybrane artykuły można kupić u nas łatwo i szybko. Pełna oferta pojawi się na stronie w momencie dokonania przez Państwa wyboru interesującej kategorii towarów. Najprościej jednak skorzystać z wyszukiwarki. Wystarczy wpisać nazwę interesującego Państwa produktu do wyszukiwarki umieszczonej w górnej części ekranu. Po zaakceptowaniu przyciskiem 'szukaj' pojawi się cała dostępna w sklepie oferta, zgodnie z zadanymi przez Państwa parametrami wyszukiwania. Teraz można już wybrać żądany towar, określić ilość z listy znajdującej się przy opisie, a następnie należy nacisnąć guzik „dodaj do koszyka”.

 

2. Jak skompletować zamówienie?


Zakupów dokonujemy umieszczając produkt/produkty, które chcą Państwo zakupić w koszyku, po przez zatwierdzenie wyboru przyciskiem ‘DO KOSZYKA’.
Zawartość koszyka można sprawdzić w zakładce ‘Koszyk’, umieszczonej w prawej górnej części strony. Oczywiście w każdej chwili macie Państwo możliwość powrotu do robienia zakupów przyciskiem ‘KONTYNUUJ ZAKUPY’.
Po dokonaniu wyboru adresu, na który ma zostać wysłana przesyłka z zakupami, sposobu jej wysłania oraz formy zapłaty, zostanie Państwu przedstawione potwierdzenie zamówienia, zawierające zestawienie wszystkich zakupionych produktów oraz wartość zamówienia i sposób dostarczenia przesyłki. Teraz wystarczy już tylko potwierdzić zamówienie za pomocą przycisku ‘Potwierdź Zamówienie’.

3. Jak mogę zapłacić za zakupy?


Oferujemy różne formy płatności:
- przelewem na konto (płatności elektroniczne)
- przy odbiorze (za pobraniem)
- kartą płatniczą

Wybierając płatność przy odbiorze, pieniądze odbierze kurier dostarczający towar. O wysyłce i przewidywanym terminie dostawy informujemy e-mailem.

W przypadku płatności przelewem lub kartą płatniczą - przesyłkę wyślemy gdy pieniądze wpłyną na nasze konto. Po odnotowaniu wpłaty informujemy e-mailem o wysyłce i przewidywanym terminie dostawy.

4. Jak długo muszę czekać na przesyłkę?


Dostawy realizowane są niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia. W przypadku taśm z nadrukiem termin realizacji określamy jest indywidualnie.


O wysyłce towaru informujemy poprzez e-mail. Towar wysłany dostarcza firma spedycyjna DPD zazwyczaj na drugi dzień roboczy w godz. 9-17.



5. Ile kosztuje przesyłka?

Koszty dostarczenia przesyłki zależą od tego jaką formę przesyłki oraz jaki sposób zapłaty wybrano dla danej przesyłki. Szczegółowe informację dostępne są na Dostawy Polska i Zagranica

 

 

6. Jak zgłosić reklamację przesyłki?

 

Podstawą zgłoszenia reklamacji otrzymanej przesyłki jest rzetelne i zgodne ze stanem faktycznym spisanie protokołu szkody w obecności kuriera doręczającego przesyłkę, w szczególności dotyczy to paczek z oznaczeniami UWAGA SZKŁO, NIE RZUCAĆ itp. (szczegóły w Regulaminie).

W chwili odbioru towaru od kuriera i w jego obecności Zamawiający powinien sprawdzić i przeliczyć zawartość przesyłki.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub braku w towarze należy z kurierem w momencie odbioru towaru sporządzić protokół braków i uszkodzeń i niezwłocznie powiadomić o tym zdarzeniu Sprzedającego, a także dostarczyć mu fotografie uszkodzeń lub braków z podaną datą i godziną ich wykonania.
W przypadku niesporządzenia takiego protokołu lub spisania go później niż w momencie odbioru towaru, a także w razie braku dostarczenia wspomnianych fotografii, na Zamawiającym ciąży obowiązek wykazania, że braki lub uszkodzenia powstały podczas transportu lub przed jego wykonaniem.